ekonomi shmekonomi

ja pallar inte skriva ner varenda öre längre, det är för tråkigt, ja vill hellre koncentrera mig på roliga saker. Som att jag redan har sökt 8 jobb och ska söka fler, det är faktiskt kul nu när jag har ett riktigt cv. Hittills har jag sökt i 7 butiker och ett dagis, nästa gång jag ska ut och söka så blir det bara massa dagis. Det får bli på onsdag, just nu är jag lite förkyld så det är lika bra att vara hemma och bli ordentligt frisk innan jag ger mig ut i stora världen. Det var säkert på dagiset som jag blev smittad.
Det roligaste med att söka i alla butiker var att jag gick in och hittade en random personal och så sa jag:
- Hej! Är det kul att jobba här?
Det är ju det jag vill veta och jag fick ärliga svar, sen om personalen verkade trivas bra så lämnade jag in mitt cv. Det blir som en sport, eller en rolig lek! trodde aldrig att man kunde tycka att det är roligt att söka jobb.

Nu ska jag designa om min väns blogg. 



Kommentarer
Postat av: Marre

Krya på dej :) e säker på att du får ett jobb snart :)

2009-04-07 @ 12:06:04
Postat av: sofia

Way to go girl!!

Vilket smart jobbsökar-sätt!

puss och kram

2009-04-07 @ 15:47:20
URL: http://viggosmami.blogg.se/
Postat av: Haag

babe, fan vad grym du är!! :D

yes ska vara på väggen..en i sovrummet och en i vardagsrummet :)

2009-04-07 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0