En till awesome dag!

Idag vakna jag tidigt och gick till jobbet (coolt jag har ett jobb, typ, ett vikariat iaf). Det var as kul, barn är så roliga! Min mobil blev såklart bombaderad bara för att jag inte kunde svara. Det var ett annat dagis som ville ha mig på tisdag, onsdag och torsdag! Så nu har jag jobb nästa vecka oxå. Men jag hoppas forfarande på Rut. Jag ska lägga mig i tid så jag kommer upp imorn till intervjun.

Träningen, hmmm....jo men det gick bra faktiskt, känns bra inför tävlingen, lite nervös inför friståendet. 
Men nu börjar mina fötter balla ur särskilt när vi kör hopp. Så det blir till att köpa ordentliga fotledsskydd/stöd och om inte det funkar så måste jag köpa såna dyra skor, och jag hatar skor, man kan ju inte träna i skor. Hoppas jag slipper det. Undrar om man kan typ förstärka musklerna i fötterna och slippa alla skyddsgrejjer, det skjulle va underbart! 

Nej nu ska jag bada igen, få se om jag får sällskap av Oliver...




Kommentarer
Postat av: Zaid

Tack.... tack tack tack! Se ja har vanner, fan ingen som kommenterat pa evigheter ja borjade bli lite orolig! Ska kolla Ghost Whisperer, men L word brukade ja kolla pa i sverige, e inte sa sugen pa den serien langre!! Kolla pa "The secret life of the american teenager" Fan va ja fastna, kolla klart pa hela serien pa tva dar, helt fast klistrad!



P.S har ingen msn langre, tog bort d nar ja plugga fick aldrig natt gjort!

2009-04-24 @ 01:13:46
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: Marre

Kul å ha nåt att göra på dagarna och så får du lite extrapengar till fika ^^ hihi

2009-04-24 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0