Friiiiiiisk luft!!

Jag är för mätt...Oliver lagar FÖR god mat, eller så kanske jag måste lära mig att inte äta så mycket. Det var jätte god kyckling i mums-sås med ris. Nu längtar jag tills min mage har smält maten lite mer så jag kan röra på mig igen. 

Vi har ingen träning den här veckan för att alla hallarna är bokade av pingisen dom har USM-tävling, men hallå pingis! Behöver dom verkligen alla hallarna, vi har ju tävling snart och vi behöver verkligen träna. Usch jag är jätte nervös fan. Jag ska köra lite styrka här hemma så jag inte blir rastlös, jag blir det om jag inte får träna. 

Jag och Oliver tog en ganska sen promenad idag, kl 18 gick vi till farmor på körfältet. Jätte härligt eftermiddags väder var det, det är så uppfriskande med frisk luft! Vi plingade på hos farmor och väntade en bra stund men det var ingen hemma så vi gick ut igen och så skulle jag ringa henne och kolla vart hon höll hus, men då står hon i köket och kikar ut på oss. Hon visste ju inte vem det var som knackade på så sent och hon såg inte vem det var genom kik-hålet (för Oliver körde upp sitt stora skäggiga leende en cm från det!). Men vi kom in tillslut och drack lite vatten och käka russin och nötter och tittade på postkodmiljonären.
Farmor fick ju en synt av oss på sin 70 års dag, och tydligen så använder hon den varje dag för att öva på sina körlåtar. Det är kul att höra att den kommer itll användning! Farmor är så söt! Hon skulle visa oss alla coola funktioner på den, haha, vi stog och plinkade ett tag, men sen gick vi hem. 

Det var så skönt att va ute så jag fortsatte med att rensa altanen och sopa framsidan som var full med skräp och ciggfimpar, jävla ungdomar. 

Nu blev det långt sorry. Jag ska skriva oftare istället!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0