tjohoo

Igår var vi på en jätte trevlig konsert på gamla teatern, det var irländsk musik och så öl till det. Fast bara två öl för idag hade jag träning. Jag måste vara på topp för snart är det tävling!

I helgen fyller Victoria år och jag vill såklart vara med och fira, men jag har inte kunnat bestämma mig hur jag ska göra med alkoholen, Hon ska firas på lördag och jag vill absolut inte vara bakis. Men nu har jag kommit fram till en slags kompromiss, så det blir 4 öl för min del, det är ju trots allt inte en vanlig fest/utgång, här ska firas!! Sen är det bara att komma ihåg att ta bakis brustabletterna innan jag går och lägger mig, och äta ordentligt innan träningen så är jag fit fot fight.

Det gick bra på träningen, jag har inte kunnat hoppa trampett som förut, men idag var det som bort blåst och jag körde på tills krafterna tog slut. Jag råkade missa att äta ordentligt innan, det blev bara en mandarin lite nötter och kaffe i mängder.

Imorn ska jag försöka hitta ett ställe där jag kan dansa igenom friståendet några gånger så jag har koll på det, frågan är bara var?? Jag måste kunna vara utan skor så det måste vara inomhus plus att det måste vara stooort och inget i vägen som typ möbler. Som ett tomt vardagsrum gånger 6. Några tips på vart man kan hitta det gratis? övergivet lagerhus eller nåt? Det skulle vara perfekt om det fanns speglar å.

  • 44 kr för 4 öl
  • 17 kr för tugummi igår




Kommentarer
Postat av: Ullis

vad kul med tävling... hoppas det kommer gå bra.

2009-04-03 @ 21:15:10
URL: http://ull.blogg.se/category/halsband.html
Postat av: sofia

Va mysigt med öl och Irländsk musik...like it!

Saknar dig Aidis...Puss

2009-04-03 @ 22:56:36
URL: http://viggosmami.blogg.se/
Postat av: Zaid

men Aida kom igen nu du ska ju designa min blogg!!! PRETTY PLEASE!!!

2009-04-04 @ 00:31:26
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: Marre

Hoppas du hitta nå ställe du kan öva då :)

2009-04-05 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0