uttråkad

Mitt öra börja krångla idag igen, det låter som en sprängd högtalare, inte så skönt, men jag brukar stoppa i en öronpropp så känns det bättre. Så idag när det krånglade så kom jag och tänka på att jag har läkartid snart och så kollade jag när det var och så insåg jag att det var i morse och jag har missat det! Så jävla tråkigt att bara sitta hemma och häcka, jag vill ha ett jobb, jag VILL faktiskt gå till läkaren jag vill utanför huset men jag glömmer bort för jag har inga rutiner och dagarna bara flyter förbi...prutt asså!

Men imorn ska jag ringa till läkaren och kolla om jag kan boka en ny tid och sen ska jag till polishuset och lämna lite papper, om dataintrånget. Om det är fint väder så tar jag nog en lång promenad annars blir det bara nån kortis till nåt dagis och lämna cv, sen är det träning!!! Wihiiiii!



Kommentarer
Postat av: Ullis

he he, ja jag kanske ska göra det!! :) Va rädd om örat!

2009-04-16 @ 15:41:32
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Marre

Låter inge kul de där me örat, hoppas de reder ut sig

2009-04-17 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0