long time no update!

Sorry!

Jag har haft så mycket att göra om man jämför med mitt arbetslösa liv jag haft. Den här veckan så vikarierar jag på dagiset som jag var på förut, det är jätte kul! Idag sa en härlig treåring så här till mig

- Nu tycker jag att du är lite tjatig!

Barn är så härliga, oftast i alla fall.
Jag längtar till skolan börjar på måndag, jag vill köpa block och pennor och pärmar och mappar! Ordning och reda ska det vara! 

Nu så är jag ledare för en grupp tjejer åldrarna 9-12 på gympan, det ska bli jätte roligt det oxå! Dom är så duktiga och nu ska dom börja tävla mer. Fast jag kommer missa tre veckors träning både för dom och mig. först ska jag va i Härnösand på skolan en vecka, sen blir det iväg till Stockholm för brölopp. Som sagt det är mycket som händer nu, men det är ju så det ska va när hösten börjar, många nya spännande grejjer!


Förresten funderar jag på att börja på volleyboll, jag skulle dit idag men jag hann/orkade inte. Jag började 06.30 i morse med full fart till klockan 15.15. Min hjärna känns ganska mojsig just nu så det blev en mysig middag med Oliver och slappa framför datorn.

Brottningen kommer jag förmodligen inte kunna börja på för den är på samma träningstider som jag har gymnastik.

Är det nån som har några bra tips på roliga sporter? (säg inte bandy)


Nej nu ska jag läsa bloggar och sen bada badkar!


Kommentarer
Postat av: Erik

gräsklippar-rally, forsränning, konstsim och hästpolo är de bästa förslag jag kan komma på.

2009-08-26 @ 22:43:35
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ju-jutsu eller någon annat kampsport kanske? Är ju dessutom en bra fördel att lära sig självförsvar om man tränar ju-jutsu. Det har jag gjort, och dte är skitskoJ!

2009-08-27 @ 17:56:25
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: zadde

Ush Aida ja far lite panik har.... ja vill oxo pa brolopp i sthlm men samtidigt inte.... san angest nar ja tanker pa d. Min kompis har ska gifta sig u pa lordag och hon e saaaaaaaa JOBBIG! Ja och 3 till ska va brudtarnor och hon driver oss alla til vansinne! Plus att hon har tvingat pa oss oranga monster klanningar, eller dom haller pa att sys inn nu sa ja hoppas pa att d blir bra. Men ja tankte alltid hur fint och vacker d ar me bolopp och ja e jatte glad for thamine och jockes skulle och ja vill sa garna va dar! Men just nu spyr ja fan galla over brolopps planering...



VE & FASA! Folk blir fan knappa nar dom ska gifta sig! Helt javla odragliga blir dom!

2009-08-27 @ 20:49:25
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0