96 kvar

Promenad nummer 4 blev lite knasig, vi hann liksom inte gå på en riktig promenad utan det blev en massa springade på Gröna Lund, vilket var skit roligt, man blev som barn på nytt! Insane var roligast för jag skrek verkligen på riktigt av rädsla, och kanske fritt fall tilt den skrek jag oxå på som fan men den går ju så snabbt. Swoosch så är man nere igen, på Insane hann man bli rädd typ 3-4 gånger, och skrika livet ur sig. Underbart med adrenalin!

Jag var där med mest Östersundare konstigt nog ,men det var Oliver jag min syster yster Tova och Emma som hade åkband. Dom andra vet jag inte vad dom gjorde, spelade bort sina pengar på lotter tror jag. 


Självklart delade jag och Oliver på en langos, det måste man äta på Grönan.

Sen efter grönan så snurrade vi runt på stan och letade efter ett Burger King som var öppet på en torsdag natt, det var gott, men uuuuh vad äcklig känslan är när man är mätt av maaaaaassa kalorier, det var inte ens värt det. 

Sen åkte vi till Kalle och skulle bärsa och det var en bra bit att gå iaf om man har en sportbag full med öl att bära. 

Vi åkte hem därifrån 6 på morgonen för det går inga natt bussar till ekerö på en torsdag natt SÅKLART! Landet...

En dag var vi på Cosmonova oxå.
Summa sumarum så har vi haft en jävligt trevlig vistelse i Stockholm. 



Jag har plockat massa hallon, krusbär, röda vinbär och biggaråer från mammas trädgård som vi kan mumsa på, på tåget! 

Åååh jag längtar heeem, hem till juvliga Jämtland och mina kissebullar

  Mojsen
 Shuggis


Kommentarer
Postat av: Marre

åh langos är ett måste<3

2009-07-20 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0