97 kvar

promenad nr 3 blev 1 timme och 20 minuter. Långpromenad ute på landet, vi träffa lite hästar, den som inte vågade hälsa på oss igår var jätte kelig. Jag tror hon var lite ensam för vi såg bara henne i hagen och så var hon nog gravid oxå. 

Jag har aldrig gosat med en häst förut, men hon var jätte trevlig, hon kom liksom lite närmare och närmare och tillslut stod hon med ansiktet på min mage så jag kände när hon andades genom min tröja. Jag har alltid varit lite rädd för hästar men hon var trevlig!

Jag och Oliver käkade lunch med pappa i Skärholmen idag oxå. Känns lättare att ha med Oliver för det blir lite mer konversation då. Pappa berättade att han är rädd för skabb, det var en rolig historia.

Nu ska jag titta på Shan "the man" Atci och hans roliga blatteskämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0