Karma!

Förra helgen gick mitt paraply sönder...
Vi festade, dagen efter frågade jag Daniel,

- Kommer du ihåg hur det gick till när mitt paraply gick sönder??

Daniel: Ja du slog mig!

Jag: SÅ hårt?

Daniel, Nja jag gjorde en karate block!

Jag: Men varför slog jag dig?

Daniel: För jag slog dina chips

Då plötsligt fick jag tillbaka mina vackra minnen, vi var påväg hem från Subway med fyllekäket och som vanligt så är Daniel ett litet mongo med överskottsenergi!


Men det gör inget för karma gav mig ett nytt jätte fint rosa paraply med små vita prickar på som har en magisk knapp, om man trycker på den så fälls paraplyt upp av sig själv! 
För jag räddade en fågelunge juh! och för att Alfakassan förstörde min dag!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Erik

Några funderingar:



Så innebär det i detta fall att karma och att stjäla är samma sak?



Eller föll det ner ett fint rosa paraply från himlen som du fångade i luften?



Eller har du fått det i present? En som du fick nu eller ett gammalt extra paraply som du stuvat undan efter att besvikelsen lagt sig?



GAH!! Jag fattar inte...

2009-07-31 @ 20:53:06
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0