trevlig dag

tillsammans med Erik och Anders, Galeta var med oss och åt, det blev sushi, mmm I like! Sen bar det av hem till mig där vi satt o solen på min altan. Jag passade på att göra en liten touch-up på Galetas dreads medan katterna var ute och lekte.

Efter det var det dags för Galeta att gå och jobba, men vi drog hem till Erik, spelade lite Guitar Hero, köpte godis och tittade på nåt jag inte kan minnas vad det heter.

Sen skulle Erik köra hem oss igen , men det slutade med att vi satt hemma hos mig i två timmar och snackade. Fast jag plockade undan massa saker medans vi pratade, mycket roligare att städa långsamt med sällskap! Så nu ser det ok ut här hemma, imorn ska jag nog dra ett varv med dammsugaren och min nya fina mopp från Ö&B.


Nu ska jag titta på min senaste nyfunna kärlek, nämligen en trevlig serie som heter Pushing Dasies!


Gonatt




Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Så rätt, sushi sitter alltid fint:) Verkar som ni hade skoj, håller med dig fullständigt, mkt roligare att städa långsamt med sällskap:)



Hoppas allt e fint med dig:)



Kram:)

2009-07-28 @ 14:03:14
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0