Bying happiness!

wohoo, äntligen har jag unnat mig själv lite kläder, underbart att shoppa, det var så länge sen!

Jag köpte en bikini som var jätte fin. Två tröjor och ett skärp på H&M och ett par jeans leggings på bikbok, mina andra jeansleggings har hål mellan bena. Leggings är den bästa mode uppfinningen, det är så bekvämt! Jag har inte använt byxor på över ett halvår nu. LONG LIVE LEGGINGS!

Till Oliver hitta jag ett par billiga skor som han kan ha med sin kostym så nu får jag äntligen slänga hans gamla som såg ut som traktor däck ungefär. Jag lovade hans mamma att inte slänga dom förens jag köpt nya så nu jävlar åker dom! Och så hitta jag en snygg vit skjorta med tunna gråa linjer till honom oxå, det behöver han för han har bara för stora gubbskjortor fan. Dude´s gotta have some class, i alla fall om han ska va min dude, och det ska han, I love my dude!

Ajuste jag köpte en rolig klänning på H&M oxå som var på rea.



Party i helgen med den här!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jäkligt läcker den där du;)

2009-06-10 @ 22:10:23
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0