träningsabstinens



Japp, det har jag, så nåt otroligt! Jag var ju på Brommagymnasterna reunion och träffa massa gamla kompisar och hade jätte trevligt. Jag trodde jag skulle känna igen två pers men jag kände typ alla utom 5 stycken eller nåt. Men nu blir jag så jävla rastlös när jag inte kan träna.

Jag försöker flörta in mig på ett gympa läger i Italen med BG, det är i 8 dagar och allt ingår för 4500:- och det går ju inte att missa ett sånt fantastiskt erbjudande, hoppas hoppas verkligen att jag kan följa med!

Jag är lite kluven jag vet inte hur länge jag ska va i sthlm, asså mamma bor så långt bort från allt ute på landet så jag orkar inte åka in till stan eller andra sidan stan för att träffa nån. Det är så skönt i Östersund att man bara kan gå åt ett håll i typ en kvart och spela basket brännboll volleyboll fresbee kubb eller bara grilla lite, fan jag saknar det. Jag funderar på att åka hem snart iaf. Jag ska ju ändå tillbaks till sthlm den 9 juli.

röv, det blir som det blir får se vad som händer här jag åker väl hem när jag blir uttråkad. Åhh jag vill spela volleyboll eller basket





Kommentarer
Postat av: Martin

Ne tält har jag..3 manna tält men man kan nog klämma in sig 4 st om det skulle vara så :D

2009-06-17 @ 21:09:09
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

det låter som en skoj upplevelse:) Ibland e dte så sköööööööööönt va vara utanför storstäder azzå:)

2009-06-18 @ 08:39:09
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: sara

men du kan spela vollyboll på kärsön juuu det är ju inte alls långt...stockholm är mycket bättre än östersund!

2009-06-18 @ 10:06:58
Postat av: Marre

Åh vill också ha sånt där fint hår :)

2009-06-19 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0