Balans

Idag var jag hos min psykolog och det kändes jätte bra, jag känner mig som mig själv, yeeeeiiii!! Hon sa till och med att det syns, och att jag lyser! Så känns det oxå. Sen efter det så träffade jag en vän som behövde lite stöd. Det känns skönt att kunna stötta folk igen, det går inte att göra det när man själv mår dåligt, för man orkar inte. Men nu orkar jag gärna ställa upp för mina vänner. Det gäller att ha balans i livet...man kan ha en dålig dag och tycka att allt suger och känna sig värdelös, men då måste man försöka tänka positivt. Det behöver inte ens ha med problemet att göra, till ex om man hade en jävligt dålig dag på jobbet så kan man tänka ja men det är lungt för jag är snäll och omtänksam plus att jag är bra på matte! Då kan det kännas lite bättre. 

Jag har sån lust och rädda hela världen, kom igen nu världen, tänk POSITIVT!! 

Peace Out World!


Kommentarer
Postat av: sunniva

sv: men vem ska jag bo med? :/

2009-03-09 @ 20:31:18
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Ullis

härligt bruden!

2009-03-10 @ 07:19:11
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Marre

Det tycker jag med att det lyser om dig mer och mer ^^ kram

2009-03-10 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0