Loppis

Jag var på stan själv och gick på loppis för det var det jag kände för. Trodde inte jag skulle hitta nåt men det blev en del fynd

  • 5 kr vit T-shirt
  • 5 kr ljusgrön-ish T-shirt
  • 5 kr utomlands-vatten-blå-ish T-shirt
  • 5 kr för fyra smörknivar
  • 30 kr för en gammal skinn"portfölj" som jag ska ha som dataväska
  • 10 kr för två skärp som jag ska sy på dataväskan så den får en axelrem


Dagens dyraste inköp
  • 110 kr äppeltobak till vattenpipan 
Totti blir det 170 kr.


Oj ojj ojjj sen den 25 mars har jag slösat 1709 kr och 50 öre, och idag är det den 30 mars!!!!! Hallå skärpning, inte konstigt att jag inte har kvar några pengar på slutet av månaden. 
Jag räknade ihop pengarna som jag redan använt och pengarna jag har kvar att använda och om man slår ut det på 30 dagar så blir det 100 kr per dag. Det är ju toppen! Fast jag snusar ju så det går 20 kr per dag åt det ungefär. Men imorn ska jag köpa två stockar snus för 600 spänn. Det blir bra det.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0