OMGWTF.

Jag är så förbannad någon har stulit min identitet på internet!!!!fatta hur handikappad jag känner mig men det värsta är att den här människan sitter på min MSN och skriver helt sjuka saker till alla, asså folk kommer ju tro att jag är dum i huvvet eller nåt. Nån är ute efter att förstöra mitt rykte, fan asså jag kan inte fatta vem det kan vara. Om ni har pratat med mig på internet på något sätt genom facebook MSN eller mail så är det INTE JAG, jag repeterar,  DET ÄR INTE INTE INTE JAG!!!!!!
Sen den 3-4 Mars natten däremellan så har någon stulit min internet identitet och börjat skriva sjuka saker. 

OBS! JAG ÄR INTE JAG PÅ INTERNET SEN NATTEN TILL DEN 4 MARS!!!!!



Jag fattar inte vem som hatar mig, eller ogillar mig, men det är iaf en feg jävel. Hjälp mig luska ut vem det kan vara prata med "den" (jag tror det är en kille, för han pratar mest med tjejer och idag när jag var på msn genom min systers msn så frågade den om jag var tjej eller kille, jag svara tjej sen försvann den). Iaf så tror jag att det är någon i Östersund eftersom människan vet att jag jobbat på mcd för "den"sa till mig på msn att "den" kunde få gratis mat på mcd. Och "den pratar mest med folk från Östersund för jag har kollat med min en vän i sthlm, och hon försökte prata med "den" men "den" svarade bara kort och konstigt. På facebook har "den"mest skrivit och kommenterat bilder till folk i Östersund.


Om "den" sitter och läser det här nu så ska du veta att jag ska ringa och polisanmäla det här nu, nu var det inte så kul att vara du eller hur!! Tänk på vad du har gjort, hade det inte varit bättre att bara prata med mig om du har ett problem med mig, jag är en väldigt empatisk och förstående människa och jag är säker på att vi kunde ha löst ditt problem, eller åt minstånde gjort det enklare för dig. Men du ger mig inget val jag måste polisanmäla. Ha ett bra liv mongo!






Kommentarer
Postat av: nx

Ja, jag tyckte väl att du svarade lite väl konstigt när jag skrev med dig. Jag märkte till min förvåning att någon har försökt knäcka lösenordet till min mail i morse. Och nu när jag hörde det här med dig så bekräftade det min teori.

2009-03-06 @ 02:30:53
Postat av: Zaid

Men ush... omoget varre! Vem finner underhallning i san har skit! Hoppas du hittar skit hogen! IDIOT!

2009-03-06 @ 04:18:35
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: Ullis

usch....Ja det är bara gå polisanmäla detta!

2009-03-06 @ 07:45:47
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Emma

Känns som ja också har råkat ut för de där :/ väldigt jobbigt sånt där.

2009-03-06 @ 09:19:58
Postat av: Marre

WHAT! hoppas du får tag i den idioten så fort som bara den :@

2009-03-06 @ 14:05:04
Postat av: Ledin

Förklarar en konversation jag hade med dig på msn här om dagen.

2009-03-06 @ 15:54:07
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken jävla idiotjävel, hoppas du får tag i honom/henne!

2009-03-07 @ 01:38:50
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fy fan, va sjuka människor det finns. Hoppas du får reda på vem som gjort detta Aidi!

Puss puss

2009-03-07 @ 14:21:25
URL: http://viggosmami.blogg.se/
Postat av: äiti

Älä piittaa siitä,joku voi huonosti!Poliisi-ilmoita vain! Suukko!

2009-03-09 @ 02:50:44
Postat av: Jessica

Olen samaa mieltä!

2009-03-09 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0