Vill du vet mer

25 random facts about me...ja jag blev utmanad av en vän i USA, men reglerna är att man ska skriva nånting om sig själv typ, bara saker man tycker eller så, det första som dyker upp i ens huvud.

1. Jag är en torped när det gäller att få saker gjorda...det ska vara klart då fort som möjligt!

2. Jag älskar att planera saker och skriva listor

3. Jag hatar att läsa böcker

4. Kollar sällan på film för det tar för lång tid innan man får veta poängen med den

5. Jag har snusat i 7 år nu

6. Jag och Oliver har varit tillsammans i 3,5 år

7. Jag har lärt mig att gilla bananer, men det får absolut inte vara några bruna prickar på.

8. Jag är lite för impulsiv för min plånboks bästa

9. Jag har enbroskbit i smalbenet som sitter lite löst som man kan flytta runt på

10. Jag har min riktiga hårfärg nu

11. Jag önskar jag kunde träna gymnastik oftare, tänk att få ha det som jobb!

12. Jag saltar äpplen, kiwi, och avokado

13. Jag kan göra dreds, rastaflätor, lines, och sätta i löshår

14. Jag skulle aldrig låta någon se mig en längre stund utan smink förutom min familj och Oliver.

15. Jag vann en silvermedalj i brottning när jag var liten

16. Jag pruttar alldeles för mycket, jag borde kolla upp det hos läkarn.

17. Jag längtar tills vi får barn

18. Jag tycker om att höra att jag är bra, och när jag inte får höra det så säger jag oftast vet du vad jag har gjort, visst är jag bra!!!Fan va jävla awesome jag är asså! 

19. Jag slutade bita på naglarna för jag fick mask i magen

20. Jag har hoppat bungy jump, det var asss kul!!

21. Jag pensionssparar!

22. Jag gillar inte kebab...uuuuh

23. Jag tror verkligen på riktigt att jag kommer dö två veckor efter Oliver av hjärtesorg.

24. Jag sorterar och har energispar lampor

25. Peta ALDRIG på mig för då blir jag förbannad!! Mina småsyskon gjorde alltid det förut, plus att min kropp är konstig så det gör jätte ont, fingrar som petar är vassa och hårda!




Sådär ja, jag utmanar Sunniva, Victoria, Marre, Erik L, och Sofia. Ska bli spännande att läsa era sen!

Kommentarer
Postat av: Ledin

15 var bäst!

2009-03-23 @ 23:09:12
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Zaid

#22 Vadda gillar inte Kebab... vadda gillar inte kebab... VADDA GILLAR INTE KEBAB! Va fan e d har, ja forstar inte... gar d att saga sa? Pratar du Svenska? betyder d vad ja tror d betyder... att du inte gillar kebab... VADDA GILLAR INTE KEBAB!



Men assa ja fattar faktist inte! Ush... en san dar mening finns inte ens.... gillar inte kebab... kanns som jag har lart mig saga naginting fult!



Blir nastan lite ledsen! D e ju d ja har byggt upp 80% av fettet pa, sa vadda du gillar inte 80% av mig?

2009-03-24 @ 07:35:51
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: Zaid

#22 Vadda gillar inte Kebab... vadda gillar inte kebab... VADDA GILLAR INTE KEBAB! Va fan e d har, ja forstar inte... gar d att saga sa? Pratar du Svenska? betyder d vad ja tror d betyder... att du inte gillar kebab... VADDA GILLAR INTE KEBAB!



Men assa ja fattar faktist inte! Ush... en san dar mening finns inte ens.... gillar inte kebab... kanns som jag har lart mig saga naginting fult!



Blir nastan lite ledsen! D e ju d ja har byggt upp 80% av fettet pa, sa vadda du gillar inte 80% av mig?

2009-03-24 @ 07:37:24
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: zaid

#22 Vadda gillar inte Kebab... vadda gillar inte kebab... VADDA GILLAR INTE KEBAB! Va fan e d har, ja forstar inte... gar d att saga sa? Pratar du Svenska? betyder d vad ja tror d betyder... att du inte gillar kebab... VADDA GILLAR INTE KEBAB!



Men assa ja fattar faktist inte! Ush... en san dar mening finns inte ens.... gillar inte kebab... kanns som jag har lart mig saga naginting fult!



Blir nastan lite ledsen! D e ju d ja har byggt upp 80% av fettet pa, sa vadda du gillar inte 80% av mig?

2009-03-24 @ 07:41:57
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0