Vackert

I fredags så skulle vi ut så vi började kvällen med lite öl och wii sen var det full rulle till G3. Det var mycket folk så man tappade ju bort varann hela tiden. Jag gick mest omkring själv och träffa folk att krama och dansa med, det var skojj.
Dagen efter så märkte jag att jag var lite öm i armbågen...och vad ser jag, jo värsta blåmärket. Jag skyller på Anders!

Det var nog sådär fem i två ungefär när jag hittar fok jag känner igen på dansgolvet och glad och full som jag är så skuttar jag dit och börjar dansa till nån jävla skitmusik säkert jag minns inte. Det känns lite som en serie nu när jag tänker tillbaks(kan ha med mängde öl jag fick i mig). Men i alla fall, ruta 1 är jag på dansgolvet och har trveligt med vänner. Ruta 2 är en glad Anders med armarna i luften. Ruta 3 är en skuttande glad Anders med armarna i luften fast lite närmare mig. Ruta 4 är jag på golvet med en glad Anders över mig och nåns hand som hjälper mig upp. Ja det var ju ingen fara för jag studsade upp och dansade lite mer ja. Men så här ser min armbåge ut efter denna trevliga afton!





Kommentarer
Postat av: Marre

Oooooouuuuch :P

2009-03-01 @ 19:27:41
Postat av: nx

ouch

2009-03-01 @ 19:32:31
Postat av: Tina

Ajjaj :S fylleblåmärken är det bästa som finns ;) Kram

2009-03-02 @ 02:30:19
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0