Vår tränare är tillbaks!!

wohoooo...åååh vilken underbar skillnad det var på träningen idag, jag hade jätte kul. Jag tror aldrig varit så svetttig på en uppvärmning förut. Idag gav jag mig fan på att göra allt till 110%. Men jag blir galen på att det är så kallt i träningshallarna, man blir svettig först och sen när man stretchar så känns det som om svetten fryser till is. Jag kommer frysa tuttarna av mig snart och jag har sagt till men snubben i luckan tror ju att han bara kan kolla på sin dator och säga att det är 20 grader nere i hallen. Om han skulle komma ner och känna så skulle han fatta att det är typ 17 grader och dragit! Blockmongo! Jag funderar på att ta med mig min termometer hemmifrån ner i hallen och spela in en film så jag har bevis, då kanske han tror mig. Annars kan jag ju låta han känna på mina iskalla bröst...nej men det är inget alternativ.

Nu längtar jag till på torsdag så jag kan få träna igen...jag håller på att öva på sträckt salto! (jag vet ingen fattar vad jag menar men det är MIN blogg och jag kan skriva vad jag vill!)

Ajuste från och med imorn så kommer min blogg att likna fattigbloggen eftersom jag skrev till henne att jag ska göra samma sak på min lön eftersom det är lika mycket ungefär. Så kanske hon förstår att det är inte bara socialbidragstagare som har det fattigt, det är ju fan halva sverige. Jag känner typ ingen som har det välställt. 
Ja jag tänkte att jag skriver ner vart mina pengar tar vägen, och som vanligt tar dom vägen i början av månaden och så blir det lite knapert i slutet, men hey vem fan lever inte så!?

Peace out!

 

Kommentarer
Postat av: sunniva

ja vem fan lever inte så? hur många är vi inte som får vända på alla pengar och svär när dom höjt korven med 2 kronor.

2009-03-25 @ 01:13:27
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0