Det regnar

och det ska tydligen göra det i två dagar. Vad gör man då? Jag ska försöka skriva en lista på saker man kan göra när det  är tråkigt väder ute. 


♥ Diska och städa

♥ Ta ett långt bad och måla naglarna

♥ Ringa nån man inte pratat med på länge

♥ Ha tv-spelsturnering

♥ Baka nånting

♥ Tvätta

♥ Organisera garderoben

♥ Skriva ett brev till nån

♥ måla eller rita

♥ Laga nåt som har varit trasigt ett bra tag (du vet det där som man skjuter upp hela tiden)

♥ plocka bort alla vinterkläder från hallen

♥ sträck kolla på en serie


Nu ska jag klä på mig och göra nåt på listan.

Här är en vän till mig som är härligt musikalisk som ni kan lyssna på medan ni funderar på nåt att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0