I´m pooped

Trött och hungrig efter en hård träning och ett långt bad. Jag kokar pasta vatten för jag orkar inte laga nåt annat, det blir tagliatelle med ost, avancerat!

På lördag är det tävling så jag har tagit bort nagellacket, skrivit massa krummelurer på maaaassa papper och lagt iordning allt. Fy vad nervös jag är, och mina fötter gör såklart jätte ont, det gör inget på tävlingen för då kör man ändå, men jag måste köpa sånna förbannade dyra jävla skor som jag inte ville ha för fotskydden funkar inte tillräckligt bra. Och mina knän = prutt.
Michelin gubbe nästa! Min kropp tror tydligen att jag är 93 eller nåt för mina höfter är ju mongo nu oxå. Slutklagat, tack.

mmm nu är pastan snart klar, käka framför tv:n och sen i säng, jag är slut, fast på ett bra sätt.


Lyckades pricka in en gäspning, gonatt




Kommentarer
Postat av: Zaid

Aida om ja kommer till Sthlm i borjan av Juni kan inte du komma hem ett tag da? Eller ostersund e ditt hem nu men du fattar vad ja menar....

2009-05-08 @ 03:28:06
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0