No fish for you


Idag har jag hängt med 5 härliga killar, däribland en liten kille som snart fyller två. Först käkade vi lunch på Duffy´s, jag tog massa pizzasallad och en pommesfrites. I´m a sucker for fries!
Sen lekte vi lite i lekparken nedanför, men sen var det grejjer som skulle fixas på stan. Efter det var det dags för kaffe och glass i badhusparken. Jag fick dela glass med lillkillen för det tyckte han var rättvist, (min glass såg godast ut, det var ju en daimstrut).

Sen lekte vi lite till i lekparken där, vi åkte ruschelkana och det var kul! Underbart att få vara med barn, jag saknar mina söta dagisbarn.

När jag kom hem så kom jag på att jag inte hade några nycklar med mig. Så jag somnade på soffan på altanen, det var riktigt skönt fram tills solen gick i moln. Det tog nog en timme eller nåt innan Oliver kom hem och släppte in mig.

Efter det så gick jag ner till storsjön med mina nya drag och jiggar och fiskade lite. Ingen fiske-lycka idag heller men det gör inget, det är så skönt att bara stå där vi vattnet och kasta. Naturen är underbar!

Nu är maten klar, måste bara diska en tallrik så jag har nåt att lägga maten på. 

Kommentarer
Postat av: Marre

åh va kul å fiska, vill följa me dej nån dag :)

2009-05-26 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0