Assholes

jävla arbetsförNedringen!

Dom hade en mässa där massa arbetsgivare skulle finnas så man kunde komma dit och söka jobb, men vafan hittar man när man kommer dit. Exakt samma jobb som man ser på ams hemsida. Vafan vafan då kunde jag ha stanna hemma jag visste ju redan att alla jobb som finns kräver en utbildning av nåt slag. Röv!

Dom har bara mässan för att det ska se ut som att dom är duktiga och försöker fixa jobb åt folk, vaddå tror dom allvarligt att snubben som har värsta fräsiga utbildningen droppar in på deras förnedrande jävla mässa full med folk som hamnat utanför arbetsmarknaden, NEJ! Klart han ringer sin farbror Karl Gustav som känner Nils-Bertil som kan fixa ett jobb till han imorn, eller så går han in på ams hemsida och väljer vad han vill ha, inte fan går han på mässan och kollar om dom behöver nån med just hans utbildning där. Idioter.

Exempel på jobb som fanns på mässan är arkitekter, stadsvetare, spanska lärare,  hissschaktbyggare eller reparatör eller vad fan han sa och kolla snett på mig. Rövhåla!

Tillbaks till ruta ett så nu är det bara att fortsätta jakten på ett jobb. En trevlig sak hände idag på jobbfronten, ett dagis ringde och ville att jag ska vicka på onsdag och torsdag. Det ska bli jätte roligt jag har saknat de små liven.

 

Kommentarer
Postat av: sunniva

fick du inte rutjobbet?

2009-05-11 @ 22:57:53
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: Marre

HAHA ja töntig är dom på arbetsförnedringen :P

2009-05-11 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0