Update...

Oj oj vilken maskerad det blev, men inga bilder. Kameran var i Österrike med Oliver och tog massa fina bilder. Kanske hittar några på nån annans kamera.

I helgen så tipsade jag Anders Bagge om Oliver, jag skickade in ett klipp med lite musik från Dubkollektivet. Och så ringer dom och vill att han ska komma till Umeå på måndag (igår). Det skulle vara fem stycken som fick komma och ha audition för Anders Bagge. Det tyckte jag lät as bra så jag sa ja.
 
På söndag kväll kommer Oliver hem lite bakis och ganska utmattad efter helgen i Wien, och jag berättar vad han ska göra om några timmar liksom. Snacka om att han blev paff, och jag var inte riktigt säker på om han skulle gilla idén, men jag hade ju redan sagt JA. Så han hann öva lite gitarr innan han gick och la sig, sen släpade jag upp honom för att sitta på en buss i 6 timmar. Det var jobbigt för han hade så många känslor, man brukar beskriva att folk som ska dö upplever 5 stadier typ 1.Denial 2.Anger 3.Bargening 4.Depression 5.Acceptence.

Han hade en bra audition och Bagge gillade honom men tyckte inte att Idol var ett forum för Oliver utan att han skulle ha ett band i ryggen. Det var synd tyckte jag, men det stämmer bra, han vet vad han snackar om. Förresten var han lika gullig som han verkar på TV. Sen sa han att han ville lyssna på Dubkollektivets album, hoppas han gör det!!!

Så nu kan Oliver (tack vare mig) stryka det från sin "saker jag ska göra inna jag blir 30-lista". 

Det var den updaten! Snart ska jag träna!



Kommentarer
Postat av: Marre

Wow va kul att han va me i tv :D kanske bättre lycka nästa gång??

2009-05-06 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0