under attack


Jag tömde mobilen på bilder och här är några.

Min tumme är under attack idag, först när jag diskade, så var det en stekspade med gammalqornfärs på som var fasttorkad. Så jag tog den andra sidan av diskborsten och skulle skrapa bort det och slant och min jätte korta tumnagel lyckades ändå hacka ett fint litet hål i min andra tumme. Sen när jag skulle skära en skiva ost till mitt nybakade bröd så hyvlade jag mig i samma tumme. Stackars min tumme! Det kom tillochmed blod på min macka och mitt glas mjölk, men gott var det ändå.

När Oliver kom hem från skolan så hade jag redan bakat klart bröden och diskat allt så då satte jag igång att göra american blue/redberry pancakes. Jag köpte lönnsirap till oxå så det blev en väldigt söt tidig middag. yummie!

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha ja du får passa dej för din tumme :D

2009-05-07 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0