hfiadhfldhgklafc aaaaa

Åhhh jag har tränings abstinens och socker abstinens.
Jag har ätit godis nästan varje dag sen jag började plugga, jävla pucko, så nu är jag socker beroende, men igår och idag åt jag inget sött, jag måste bryta mönstret. Det kommer bli hårt!
På onsdag får jag träna, med härnösandsgymnasterna, ska bli kul, men lite nervöst för jag måste hinna med och köra igenom allt som jag ska göra på tävlingen, och dom har så kort med träningstid plus att dom har fruktpaus mitt i och då får man inte röra redskapen. Fruktpaus!
På fredag fyller jag 24 ochdå blir det blir fest, direkt efter att jag kommit hem från härnösand. Ska bli kul och ha hemmafest, jag ska dansa asset av mig med Oliver!
Nu ska jag kolla om fisken i ugnen är klar, jag e hungrig.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: nx

Fruktpaus!? Det hade man ju när man var typ 7!

2009-11-03 @ 00:08:08
Postat av: charlotte

jag gillar din nya design:D

2009-11-03 @ 09:41:06
URL: http://lesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0