update

oj vad länge sen, jag har bloggat på vår nya truppblogg så jag har inte tänkt på min egna, men nu så.
Mitt knä fackar ur, mest på träningarna, men jag har ringt idrottsmedecinska. Fast det var 1½ månads väntetid, men det kan hända att nån avbokar och då kanske dom ringer mig.
Jag klarade första tentan förresten, yeeei, nu har jag en till på måndag, känns inte lika säkert som förra men jag pluggar på, jag ska plugga hela helgen oxå.
oooh på lördag ska jag och Monci ha myyyyskväll, med räkor och mums och massa gymnastik snack!
Fan vad jag ÄLSKAR gymnastiiiiik!

Kommentarer
Postat av: sunniva

sv: vilket paket? haha :D

2009-10-30 @ 16:19:56
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jahaa :) det var kläder som inte fick plats i resväskan och sminkborttagning som är suuuperbra :) alltså inga stora stålar eller en liten hundvalp, tyvärr!

2009-10-31 @ 10:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0