zzzzzzzzzzZZZzzz

Idag har varit helt OK faktiskt, jag trodde vi skulle ha världens tråkigaste föreläsare men det stod väl fel i schemat för vi hade en as skön snubbe. Skönt och slippa plåga sig igenom det. Fast jag somnade lite på föreläsningen innan lunch för den var tråkig och irrelevant. 
Fan va jag vill hem nu, så jävla trött på alla föreläsningar och semenarium, blääääää.

På lördag ska jag hänga med Emma, yeeeeiiiii. Jag vet inte riktigt vad vi ska göre, får se vad det blir. Virkning och stickning kanske, eller tv-spel eller film eller promenad eller allt, eller några av dom sakerna.

Jag sitter p skolan i väntan på skjuts hem, inte så himla kul och försöka underhålla sig själv, men jag har gjort lite bra saker, jag har skrivit ut rapporter och andra viktiga papper som jag måste ha, så nu är det gjort. Böckerna beställer jag när jag kommer hem. Fan va dyrt det är med böcker, rumpa.

Jag är hungrig, hoppas det blir god middag, gott sällskap vet jag redan att jag har, härliga Deutschmanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0