bla bla bara för att

seg. Jag var ut igår det var jätte trevlig, egentligen hade jag inga planer på det men Sandra övertalade mig. Vi var på the Rock och Sandra sjöng så fiiiint! Och så träffade jag Tobbe och räddade honom från två konstiga människor.
Störigt att man blir så seg dagen efter, fast jag hade nog varit lika seg ändå, för jag borde ha pluggat igår men jag gjorde inte det så nu har jag dåligt samvete och tänker att jag borde plugga idag istället. Men nej jag vill inte plugga på helgerna för jag vill ha ett liv oxå. Det får bli en nystart på måndag istället.

Fa-aaan vad jag älskar att träna gymnastik, jag har träningsvärk! AwesomE!
Jag åt två stora köttbitar för ett tag sen, nu är jag hungrig igen, vafan vafan, det är dyrt med mat.
Jag har tråkigt....

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är inte ensam om att ha tråkigt

2009-09-20 @ 01:02:13
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0