Mer Tåg

Nu sitter jag på tåget igen, påväg till Stockholm.
Det funkar faktiskt bra att sitta och plugga på tåget, jag läser massor, bara det att jag mår lite illa.
Så fort jag får mina pengar från CSN så ska jag köpa åksjuketabletter, jag skiter i om man blir seg dagen efter, jag pallar inte må satana as illa varje gång jag ska till och från härnösand. Då måste jag dessutom åka buss, och det är det värsta för mig.
Så underbart skönt att sova hemma i två nätter, i min egna säng. I för sig så ska jag få min brors säng nu i veckan och den är jätte skön och stor, lyx!
Mysigt att vara med Oliver, fast vi hann inte ses så mycket igår för jag hade träning och han hade kör-rep. Det blev en sen middag och sen sängen för mig, jag hade så förbannat ont i ryggen. Beror förmodligen på att min rygg har tappat all muskulatur över huvudtaget under sommaren när jag inte tränat.
Det var en rolig träning vi har fått två nya tjejer som är dansare från början, jag hoppas dom lär sig snabbt för det är tävlingar i november har jag för mig. Skulle va bra om dom oxå kunde vara med annars räcker nog inte vårat lilla lag till.
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Pontus Gårdinger

Du ser lurig ut

2009-09-08 @ 00:45:06
Postat av: Ullis

jag blir aldrig seg av åksjuketabletterna... men skulle jag välja skulle jag hellre vara seg dagen efter än må illa under redan

2009-09-08 @ 16:02:22
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0