Varm eller kall frukt?

Jag har haft pluggångest som faaaan, men det släppte visst idag, på en lördag, kul.

Just nu väntar jag på att The big bang theory ska ploppa klart på min dator så jag har nåt att kolla på, det går ju ingenting på TV på helgerna.

Jag värmer clementiner med datorfläkten så länge. Det är nämligen iskallt i min kyl. Jag tänkte lägga dom på ett element men mina element verkar vara tvådimensionella så det fanns liksom ingen yta att lägga dom på. Nu var det dags att vända på clementinen, som att grilla korv.

Jag har precis laddat ner MSN igen, tänkte att det kan ju va trevligt att chatta med folk som man aldrig hinner ringa.

Go kväll och trevlig helg

Kommentarer
Postat av: åsa

nej jag jobbar i jul så jag kommer va kvar i franco... men jag tänkte försöka ta mig hem i januari, februari någon gång.

puss

2010-11-28 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0