TRE läsare!

Wohooo, jag visste inte att det var så många som läste, nu känns det plötsligt mycket roligare att skriva!

Jag tänker faktiskt träna volleyboll idag, fast lite försiktigt för jag hostar fortfarande, jäkla barnbaciller. För ett tag sen fick jag en idé, jag vill försöka "få in" Dubkollektivet på Spotify, men det visade sig kosta pengar, men jag har visat det för Oliver, och han måste prata med de andra i bandet, men jag känner Oliver och det kanske möjligtvis händer om 3 år OM jag tjatar, så jag ska nog slänga iväg ett mail till de andra grabbarna så kan det få läsa på lite så kan de ta sitt beslut sen. Jag vet att jag skulle lyssna mkt på dom om de fanns på Spotify, dessutom är det så mycket enklare att visa folk om man kan använda Spotify som alla har. Åååh jag vill!

Idag var det lite barn på praktiken så jag fick sluta en timme tidigare så då passade jag på att stanna till i stan för att ge lite blod. Tydligen kan man ge plasma oxå här i Karlstad, och det kan man göra mycket oftare än man kan ge blod så det ska jag göra. Nu ska jag värma på lite fisk från frysen (som mamma har gjort) med lite råris till, så jag orkar träna!

Peace <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0