<3 Mondays <3

Nu är praktiken slut och jag är tillbaka till universitetet, vilket innebär massa plugg. Jag hade tänkt att plugga under min lediga vecka men jag var jätte sjuk så nu har jag fått tänka om. Jag har gjort en ny planering och satt upp den på kylen, som ett schema, så idag pluggar jag hemifrån.

Igår blev det mycket gjort, jag var i skolan först, sen kom jag hem vid ett-tiden och diskade, pluggade och städade och sen var det dags att laga middag. Jag älskar måndagar, jag får så mycket energi till allt! Det brukar vara fredagar man ska gilla men det är nåt speciellt med måndagar, det är en nystart, varje vecka, en chans att få just denna vecka till en assss bra vecka! Hoppas jag lyckas, än så länge går det bra!

Jag var tvungen att ta en runda till affären nu i morse för jag glömde köpa toapapper igår och det var bråttom. Jag glömde såklart att ta med min fina paprika som jag skulle reklamera, det låg ett djur i den, typ en liten nattfjäril. Urk.

Dags för plugg, peace!



Kommentarer
Postat av: Erik L

hahaha, moment of clarity!

2011-03-15 @ 12:29:28
Postat av: Tovis

Haha fan vad sköna bilder! Saknar dig syster!<3

2011-03-22 @ 12:24:33
URL: http://consumedconfusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0